středa 13. dubna 2011

Back to school

Vyměnil jsem řetěz na kole. Šlo to líp, než jsem čekal, takže co nevidět vyrazíme na vlastní pohon. Už se nemůžu dočkat, až snížíme naši uhlíkovou stopu!

Ve škole jsem se dočkal milého uvítání. Naprostá většina lidí si všimla, že jsem byl týden pryč, což je pěkné. Akorát si mohli odpustit ty vtipy o tom, že máme prezidenta zloděje. Věhlas kouzelníka s perem totiž překročil naše státní hranice a video z YouTube je populární i zde v Dánsku.

Můj hlavní úkol je teď sepsání článku o tom, co jsem až doposavad dělal. Zkusil jsem dnes začít, ale nějak to nešlo. Problém mám v úvodu, kde je v několika odstavcích potřeba dokázat implikaci můj výzkum => spasení lidstva. Asi začnu od té vědecké části a uvidím, jestli to půjde líp.

3 komentáře:

  1. Gratuluju k lepšímu přístupu k cyklistice! Doufám, že vyrazíte na kola aspoň co nejdřív a až se vrátíte do Česka, dáte si s náma 100 km podél Vltavy a Labe a ani nemrknete!

    OdpovědětVymazat
  2. Jasně, že těch 100 km podél Vltavy a Labe dáme. Do Dánska to bylo přes 700 km, takže jsem zvyklý a těch pár litrů benzínu na to rád obětuju.

    OdpovědětVymazat
  3. Jak jako par litru benzinu?? Jeden banan staci na to uslapat to po ty rovince. Maly nealko az na 101. kilometru

    OdpovědětVymazat