středa 20. dubna 2011

SKAT

Včera nás před dveřmi čekaly dva dopisy od SKATu. Ani v jednom z nich nebylo námi čekané prodloužení k povolení řízení vozidla s cizí poznávací značkou. Jeden byl adresován na mé oficiální jméno Peteroá (tím vím, že na mě přišli podle CPR čísla a ne podle residence permit) a poté na jméno Abdul něco Jarew (takhle opravdu Kubu nepřejmenovali, jedná se o jednoho z nájemníků, který tady bydlel před třemi roky). Trochu nás to zarazilo, protože já jsem se SKATem nekomunikovala a ani jsem s tím nechtěla začínat. Nelenili jsme a obálku otevřeli. Celý dopis byl samozřejmě napsaný dánsky, ale dole se sčítaly nuly a i jako konečný výsledek jim nula vyšla. Pro jistotu jsme se šli zeptat domácích, co tím SKAT měl na mysli. Dozvěděli jsme se, že mně SKAT pouze informuje, že nedlužím Dánsku žádné peníze na daních. Prý je to informační roční výpis. Takže je to fajn, jsem čestný občan Gentofte kommune bez dluhů! Tento dopis budu opatrovat jako oko v hlavě, abych se v pozdějším čase na něj mohla případně odkázat a dosvědčit, že jim nic nedám.

1 komentář: