pátek 29. dubna 2011

Weltemp

Ve čtvrtek a v pátek jsem se zúčastnil mítinku projektu Weltemp, kterého jsem vlastně také součástí. Pro mě to byl ovšem první i poslední mítink, projekt právě končí. Setkání se konalo nedaleko našeho bydliště, v Charlottenlundu, ačkoli já si myslím, že ta oblast se spíše jmenuje Ordrup. Moji teorii potrvrzuje i název sto metrů vzdáleného muzea Ordrupgaard. Ale na jméně vlastně nezáleží. První den byly přednášky, oběd a večeře, druhý den jenom část pro vedoucí skupin, které jsem se neúčastnil, a oběd, kterého jsem se samozřejmě zúčastnil.

Zatímco večeře byla teplá, kromě karamelové zmrzliny, oběd byl typicky dánský, studený. Sestával z velkého výběru ryb, ovoce, salátů a různých druhů chleba. Já jsem si původně chtěl dát řízek, což bylo jedno z mála teplých jídel u oběda, ale když jsem zjistil, že je řízek rybí, nechal jsem ho být.

Mítinku se zúčastnil také můj školitel a šéf ústavu v jedné osobě a můj bývalý (alespoň formálně) školitel. Z ČR ještě další dva pánové polymerníci. Se všemi jsme v přestávce před večeří zašli do blízkého Bakkenu, což je vlastně jediné místo v blízkosti, které je otevřené i po páté hodině odpolední. Oba elektrochemici se svezli na Tornádu, atrakci, na kterou jsme s Adélkou neměli odvahu. Zachycuje je i moje fotografie, pořízená z mobilu. Cestou zpět parkem Dyrehaven jsme viděli i pár jelenů!

Takhle se smáli před jízdou…

V pátek jsme měli tu čest pohostit oba elektrochemiky u nás. Naštěstí přijeli po obědě, takže nás moc nevyjedli :-) Tak jsme zase trochu v obraze, víme co se děje v Praze a popovídali jsme si česky.

Žádné komentáře:

Okomentovat