úterý 22. března 2011

Dílna 2: Hledání ztraceného času

Dnes jsem měl hodinovou „poradu“ s šéfem dílen a dvěma techniky. Uvozovky jsem použil proto, že porada znamená „poradit se“, ale toto byl víceméně hodinový monolog šéfa dílen. Ten mi vysvětlil, jak chudáci nestíhají, jak mají moc zakázek a málo času, že normální čekací lhůta je 3–4 měsíce, některé věci musí nechat vyrobit externí firmy a vůbec jaké mám hrozné štěstí, že se se mnou vůbec baví. Je to zajímavé, protože sehnat nějakého technika po půl třetí je prakticky nemožné. V pátek odcházejí po obědě, přičemž do půl jedenácté je snídaně a od půl dvanácté oběd.

Já jsem navrhoval nějaká ulehčení mého designu a skoro jsem je prosil, aby přišli s něčím lepším, co by pro ně bylo jednodušší. Dostalo se mi akorát odpovědi, že nemají čas se tím zabývat a že to udělají podle mého původního návrhu. Takže jsem se po hodině jen dozvěděl, že se nic nemění a design zůstává. Vynásobte tento čas čtyřmi (počet účastníků „porady“) a dostanete celkový, naprosto zbytečně ztracený čas.

Žádné komentáře:

Okomentovat