pátek 18. března 2011

Sněží!

Ve čtvrtek nám napadl sníh. Ne moc a většina ho druhý den roztála, ale přes noc a ráno bylo všude bílo jako v prosinci. Ještě než začalo sněžit, pozorovali jsme dánskou veverku, která se na nás občas přijde podívat.

Dánská veverka.

Ve škole jsem toho moc nedělal, vlastně jsem hlavně čekal na páteční mítink, kde jsem si chtěl ujasnit, co vlastně děláme a co je ještě potřeba udělat. Aby to bylo úplně jasné, udělal jsem písemný program a snažil jsem se postupovat bod po bodu. Určil jsem zapisovatele a všechny výsledky máme teď černé na bílém, odsouhlasené všemi účastníky. Mítink trval nekonečnou hodinu a půl. Největší problém bylo zvládání Iriny. Dostat z ní konkrétní odpovědi a odfiltrovat všechen ten ohromný balast, který se neustále valí z jejích úst. Chce to velkou dávku trpělivosti, usměrňování diskuse a neustále trvat na tom, aby byly odpovědi formulované přesně, výstižně a pokud možno krátce.

Naprosto největším problémem se ukázal hned první bod – cíl práce. Formulovat srozumitelně a jednoduše, proč to vlastně děláme, byl nadlidský výkon. Nakonec jsme se shodli na jednom hlavním a jednom vedlejším cíli, který už byl vlastně naplněný, takže se to dá považovat za úspěch. Celá schůzka se na konci zdála jako vítězství, byť po dlouhém boji. No a příští týden opět do práce!

Žádné komentáře:

Okomentovat