úterý 22. března 2011

Plné vytížení

Dneska přispěji i já. U mě se nic zajímavého neděje. Probíhá mi touhle dobou jen jedno měření, které mě potřebuje na 15 minut denně. Pak tedy potřebuji i nějaký ten čas na analýzu v Excelu, kde už mám vytvořená makra, a když přeháním je to dalších 15 minut. Důvod proč neprobíhají další plánovaná měření je jednoduchý: Jedno čeká na dílnu, kde mají náš požadavek už čtvrtým týdnem. A o druhém se stále jen diskutuje, a to i když už máme na výsledky napsaný a přijatý abstrakt na jakousi konferenci, která po nás chce i full text. Jedná se o evergreen X-Ray měření přesunující se do USA. Nakonec to vypadá, že vzorky i s měřením zůstanou na DTU. Dneska jsem měla mítink s Bradem, který má na starosti vytvořit rozpočet pro mou práci na další čtyři měsíce. Ten byl ale až po té, co jsem na cirkulárce rozřezala 56 vzorků. Zatím to je pouze polovina plánovaných vzorků na měření a to v počtu 27. Dalších 27 připravených vzorků je na další plánované měření pomocí fotogrammetrie, která je levnější (kameru už někdo na ústavu má a vypadá to, že ji i zadarmo půjčí) a mohla by X-Ray nahradit. Rozpočet pro X-Ray jsme uzavřeli na 57 000 DKK. Už se zase zvýšila taxa za používání na 1 385 DKK za hodinu. Zítra mám další mítink ohledně rozpočtu a uvidíme, zda bude schválen. Stále mě zaráží, že na měření na nepoužívaném ústavním přístroji se musí platit.

Žádné komentáře:

Okomentovat