čtvrtek 25. listopadu 2010

Andersenovská zima

Dneska ráno nás zase čekalo bílé nadělení, tentokrát se nechtělo nechat jen tak odbýt a vytrvale naděluje doteď. Proto jsem se rozhodla vyzkoušet místní dámský zvyk jet na kole v kozačkách. A musím říct, že to jde. Horší byla přimrzlá zadní brzda na mém kole, takže jsem celou cestu do školy a zpět byla trochu retardovaná (ale už nejsem!!!). Z kopce mi to nevadilo, ale do kopce to bylo dost znát. Navíc brzdit na zledovatělé vozovce přední brzdou není zrovna ten nejlepší nápad. Ale vydržela jsem obě cesty bez nehody, i když jsem cestou domů jednu zatáčku projela smykem.

Hlavní důvod, proč sem něco píšu, je hlavně ten, že jsme se večer s Kubou prošli zasněženým okolím a vyfotili pár romantických fotek. 

A lampa ještě svítila…

Ibstrupsvej.

I v zimě můžeme jít k šípku.

Pod horou Fudži.


1 komentář:

  1. Jsi statečná holka.
    Mohla bys u nás učit ve škole smyku pro bicykly.
    Ještě bych doporučoval opatřit pneumatiky ocelovými hroty - tak jako je mají motocykly na ledové ploché dráze.
    U nás je již také nsněženo.

    OdpovědětVymazat