středa 17. listopadu 2010

Jens Kristus

Dneska jsem ovládala hodně zodpovědných tlačítek, a to pět! Byly krásně zelené a jedno bylo i červené, tedy na ovládací desce jich bylo víc červených, ale ty jsem mačkat nesměla. U všech byly nějaké prazvláštní nápisy jako vogn op, vogn ned, start blandet nebo tak něco. Výsledkem mé činnosti bylo získání cementové směsi (z 54 kg cementu) vhodné pro naše vzorky.

Ale to nebyl jediný zážitek. Dneska jsem se totiž dozvěděla převratnou novinku: Ježíš byl Švéd. Tuto velmi potřebnou a zajímavou informaci jsem dostala u oběda, kde jsme diskutovali s Dánem a Švédem na téma Tycho de Brahe. Volnou konverzací jsme se dostali na zlodějskou minulost Švédů, kterou omlouval tím, že většinu ukradnutých věcí prý vrátili. Ďáblovu Bibli si nechají a přivlastnili si ji právě pro to tvrzení, že v minulosti někdo významný, ale mnou zapomenutý, si myslel, že Ježíš je švédského původu. Zda si to myslí dodnes jsem nepochytila.

1 komentář:

  1. Že si ponechali Ďáblovu Bibli proto, že si někdo myslel,že Ježíš byl Švéd, moc nechápu.
    Tento důvod bych pochopil v případě, že švédského původu je Ďábel !!
    Jinak nevím nic o tom, že by něco vrátili...
    Přeposílám odkaz :http://cs.wikipedia.org/wiki/Obl%C3%A9h%C3%A1n%C3%AD_Prahy
    toto znají všichni češi :(

    OdpovědětVymazat