pondělí 10. ledna 2011

Na nákupech

Dnešní den jsme začali nákupem. V Nettu je totiž nutné nakupovat ráno, to tam je ještě nějaké použitelné zboží. V pět odpoledne vypadají regály se zeleninou, ovocem a do značné míry i s masem jako za socíku. Alespoň tak si to představuju. Naopak ráno to vypadá jako v Ženě za pultem. Ta mimochodem byla v celém Nettu jenom jedna a za kasou. Fronta se táhla až na druhý konec obchodu. Každopádně jsme nechali ženě za kasou 300 dánských a podařilo se nám nakoupit skoro všechno, co jsme měli na blbence.

Ve škole jsem v laborce našel bordel, který tvoří rekvizity pro jakýsi kurz palivových článků (předmět pro studenty). Také jsem tam našel Carstena, dánského studenta 5. ročníku, který mi má dělat pucfleka. Vysvětlil jsem mu, co budeme dělat, načež Carsten řekl, že má ještě nějakou práci a raději přijde zítra. Snad tomu tak bude.

I já jsem ve škole skončil brzo, takže jsme mohli odjet do Magazínu, místního obchoďáku, kde právě začínají slevy. Né, že by tady bylo oblečení nějak levné i po slevě, ale zase tady člověk sežene některé značky, které u nás nejsou.

1 komentář:

  1. Nevyhla |:http://www.novinky.cz/ekonomika/222311-veprove-s-dioxinem-z-nemecka-se-prodalo-i-do-cr-lide-uz-je-zrejme-snedli.html

    OdpovědětVymazat