sobota 12. února 2011

Status quo

Nemám co psát. Nezlobte se na mě, ale tento týden se nic zvláštního nestalo. Ve čtvrtek a v pátek jsem byl zase doma, pořád mě bolí krk, ale teplotu nemám. Je to otravné, k doktorovi se mi ale kvůli tomuhle nechce. No možná změním v pondělí názor.

Ve škole jsem vytvořil celkem pěkné kalibrační křivky a naměřil zajímavá data ohledně stability některých nosičů. Teď zbývá vyrobit katalyzátory, otestovat je a sepsat to. Žádný velký objev to nebude, ale snad budeme s jedním nosičem první.

Nejzajímavější story týdne je, že mě Adélka ostříhala. Strojkem z Amazonu, kde jsem nejprve zjistil, že praskla malá lahvička s olejem, takže si musím koupit novou (což se vlastně stalo, objednal jsem na eBay a dneska v sobotu přišla). Když mě Adélka začala stříhat, řekl jsem, že dneska to nějak studí. Aby ne, v tom zápalu boje s olejničkou jsme tam oba zapomněli dát plastikový nástavec 3 mm. Takže mám vzadu do půli hlavy pruh vlasů „do ztracena“. Ono to ani v té půli hlavy není nijak slavné, tam to mám „do ztracena“ od přírody.

Žádné komentáře:

Okomentovat