středa 6. října 2010

Na kole


Cesta na kole do školy mi trvá 14–15 minut. Měly by to být 4 kilometry (google maps), ale cyklopočítač jsem ještě nenastavil, takže jezdím bez něj. Není to nijak velký výkon, ale všichni víte, jaký já jsem sportovec. Samozřejmě mě skoro všichni předjíždí, ačkoli dneska jsem předjel 3 důchodce (a dalších 100 lidí předjelo mě). Také moje kolo není nejvhodnější na cyklostezku. Je to celkem malé (na mě) horské kolo, které je šířkou pneumatik a jízdními vlastnostmi ekvivalentem Hummeru H1. Jinak mě opravdu těší, že dobrá půlka Dánů používá blikačky na kole i ve dne. Už taky skoro vím, kudy mám jet, takže se držím cyklostezek a troubí na mě čím dál tím méně aut.

3 komentáře:

  1. Správně, sportuj, jezdi, trénuj!!! Je to zdravý!

    OdpovědětVymazat
  2. Dobře bratranče!!! Jen tak dál... zato já jsem furt zaprdlá v práci nebo ve škole a sportuju jen zřídka :/

    OdpovědětVymazat
  3. Mimochodem, už jsme tak vytrénovaní, že nás přestali předjíždět důchodci a občas my předjedeme nějaké děvče, které veze nákup a mluví do mobilu.
    Jo a když nečekám na semaforech, stíhám to už za 11:30!

    OdpovědětVymazat