V našem prostoru je celkem dost zastávek a také stanice příměstského vlaku (S-Tog, obdoba německého S-Bahnu). Veřejná doprava je dost drahá (2–3× víc než v Praze), funguje tu naprosto nepřehledný a komplikovaný systém zón, přičemž cesta tam nemusí mít stejný počet zón jako stejná cesta zpět. My jsme zatím jeli S-Togem jednou a shodou okolností první neděli v měsíci, kdy je S-Tog zdarma. Tedy, náklady se rozpočítají do ostatních dnů. There is no such a thing as a free lunch. Vysoké ceny veřejné dopravy motivují (nutí) Dány jezdit károu nebo na kole.
Tak i Praha má ten systém zón vcelku nepřehlednej a řekl bych, že není zrovna výjimka... BTW: pěknej design a barvy, hned si jdu vytvořit záložku a položku v RSS čtečce :) ...
OdpovědětVymazatDoufám, že jste taky motivovaný jezdit na kole!!!
OdpovědětVymazatMartin: Socku asi využijeme jenom při cestách do Kodaně. Naštěstí mají něco jako Idos (rejseplan.dk), dokonce s výpočtem uhlíkové stopy :-)
OdpovědětVymazatDíky za pochvalu. Jsem úplný noob, takže jsem vybral šablonu "simple" na blogspotu a barvy jsem narychlo upravil. Nevylučuju změnu, možná použiju kuler.adobe.com na nějaké barevné schema. Uvidíme o víkendu.
Michal: No, já chci jezdit na kole jenom kvůli fyzické námaze. Jako sport. Jinak mě jsou pumpičkáři ukradení. Moje názory na ně (v česku) jsou jen o málo méně radikální než názory D-Fense.
Připomíná mi to SMRT v Singapuru...:)
OdpovědětVymazat